S elektrickým kolem to půjde



Také se Vám nechce šlapat do kopců na obyčejném kole? Co je platné, že je horské, když musíte udělat stejně veškerou práci za něho. A co je platné, že Vás partner stále přesvědčuje, že to určitě zvládnete. Vám je jasné, že to dopadne jako posledně. Zůstanete stát v půli kopce s roztřesenými koleny.

Nevím, co stálo u zrodu elektrického kola.Možná měl jeho vynálezce podobný problém. Jisté je, že je to skvělý nápad.
·        Obyčejné jízdní kolo, které pohání elektrická energie.
·        Takové kolo má spoustu nesporných výhod.
–         Pokud ho chcete používat, nemusíte vlastnit řidičský průkaz.
–         Můžete používat veškeré cyklostezky.
–         Na elektrickém kole můžete klidně i do lesa.

Kolo, které je poháněno akumulátorem, vyvine rychlost až dvacet pět kilometrů za hodinu. Pokud je Váš partner zdatným cyklistou, bude Vám jistě stačit. Pokud ne, může si v půli kopce odpočinout.

Stačí první investice, pak už je to sranda

Náklady, které jsou přímo spojeny s nabíjením baterie, jsou zanedbatelné. Sto kilometrů ujedete za pouhé čtyři koruny.
Další výhodou tohoto dopravního prostředku je to, že Vám ho vezmou i v jiných dopravních prostředcích.
·        Jelikož je to stále jen kolo, tak můžete směle nastoupit do autobusu nebo vlaku, které kola převážejí.

V některých turisticky vyhledávaných střediscích jsou instalovány nabíjecí stanice.
·        Většinou fungují zdarma.
·        Jsou postaveny u větších restaurací a horských chat.
·        Než si dáte svačinu, máte nabito.

Elektrická kola se od sebe odlišují především typem použité baterie.
Ty nejlevnější, na které Vám bude stačit třináct tisíc, mají baterie olověné.
–         Problémem je jejich váha, která se pohybuje kolem čtyřiceti kilogramů.
Je tedy mnohem lepší volit baterii lithiovou, jejíž váha se udává do třiceti kilogramů.
–         Její další výhodou je i delší dojezd a větší životnost.