Jak se prosadit na internetu?

Už po dlouhou dobu platí, že kdo se chce prosadit na internetu třeba se svým podnikáním, musí mít web a musí se postarat o to, aby odkaz směřující na takový web byl co nejvýše v seznamu relevantních nabídek hledaných konkrétními internetovými uživateli. Takže se weby upravují po technické a obsahové stránce, aby se dostaly až na oči uživatelům internetu, kteří pátrají po podobné nabídce.
Ale doby se mění a s nimi mimo jiné i to, jak se na internetu hledá a za jakých podmínek jsou ti něco nabízející k nalezení. A proto už bych dnes určitě nepodceňoval ani SEO pro Google Gemini. Protože jsme se dostali do éry konverzačního vyhledávání, kdy už se to bez umělé inteligence Google Gemini a dalších pokročilých AI chatbotů neobejde. A kdo nechce být ztracen, musí se jim přizpůsobit. https://www.helpforenglish.cz/forum/thread/17512-prizpusobit-se Protože ubývá těch, kdo hledají relevantní weby, na kterých si pak sami hledají konkrétní odpovědi, a přibývá těch, kdo nechají chatbota, aby jim na jejich dotaz přímo odpověděl. A tak je potřeba, aby majitelé webů učinili vše pro to, aby připadaly jejich nabídky relevantní umělé inteligenci. Protože chatbot odpoví uživatelům jenom podle toho, o čem se umělá inteligence rozhodne, že to stojí za to.
Když se obsah něčího webu zobrazuje přímo v přehledech generovaných umělou inteligencí ve vyhledávačích, je na tom majitel takového webu dobře. A aby se stal obsah takového webu součástí souhrnného odpovědního bloku, neobejde se to ani bez SEO pro AI overviews. Protože tady už nestačí jenom dosáhnout umístění odkazu směřujícího na určitý web na předních příčkách v internetových vyhledávačích. Tady se musí stát web důvěryhodným zdrojem pro odpovědi generované AI. A to si žádá specifický přístup k obsahu, autoritě domény a sémantické relevanci.
Není to snadná záležitost. Ale je to nutné. Protože ten, koho nezmiňuje přehled generovaný umělou inteligencí, přichází o viditelnost, návštěvnost a důvěru. A to si nemůže nikdo, kdo se spoléhá na svůj web, dovolit.